خریداران آجر نسوز ال و دیگر مدل های مناسب برای نمای داخلی و خارجی ساختمان همواره به دنبال بهترین ها از نظر کیفیت و کارآیی هستند. شرکت و فروشندگان عمده در مراکز سراسر کشور برخی از مدل های خاص را به صورت سفارشی برای مشتریان فراهم می کنند. آیا می دانید کدام طرح ها و مدل های آجر نما، سفارشی و خاص به شمار می روند؟ قیمت و نرخ خرید روز این محصولات تا چه اندازه در میزان خرید و سفاش مشتریان عمده تاثیرگذار است؟

فروشندگان عمده و خریداران آجر نسوز ال در مراکز سراسر کشور

مشتریان اصلی و عمده آجر نسوز ال در کشور

مشتریان اصلی و عمده آجر نسوز ال در کشورآجر نسوز ال یکی مدل های زیبا و در عین حال کاربردی برای نمای ساختمان های کوچک و بزرگ به شمار می رود. شکل ال مانند این آجرها موجب شده تا معماران به راحتی در قسمت های سخت نما که دارای اشکال هندسی هستند آنها را به کار گیرند.

این نوع آجر نسوز در رنگ های مختلفی تولید می شود که برخی از پرفروش ترین آنها در کشور و بین خریداران عمده موارد زیرا در بر می گیرد:

  • آجر نسوز قرمز
  • آجر اصفهان
  • آجر نسوز اخرایی
  • آجر نسوز نارنجی

البته تنوع طرح و رنگ آجرهای مخصوص نما بسیار زیاد بوده تا جوابگوی نیاز و سلیقه کلیه مشتریان و علاقه مندن به خرید این محصولات باشد. آجر نسوز ورامین از جمله مراکز تامین عمده انواع آجرهای مناسب برای کف، نمای داخلی و بیرونی ساختمان به قیمت عمده و ویژه در این زمینه است.

سفارش خرید عمده آجر نسوز ال در بازار

سفارش خرید عمده آجر نسوز ال در بازارهمانطور که می دانید اولین و مهم ترین علت بکارگیری آجرهای نسوز در نمای بیرونی ساختمان ها مقاومت بالای آنها در برابر عوامل محیطی و به ویژه رطوبت و حرارت است. انواع مختلفی از این محصولات با درجات کیفی مختلف تهیه و تولید می شود که دو نمونه از بهترین آنها شامل آجرهای سیلیسی و آلومینیومی می شود.

  1. آجر سیلیسی: همانطور که از نام آن برمی آید مهمترین ماده تشکیل دهنده آنها، خاک های سیلیسی یا کوارتزیت هستند. این نوع آجرها مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارند و به همین علت انتخاب مناسبی برای جدار بیرونی کوره های باز در فولاد سازی به شمار می روند.
  2. آجر آلومینیومی: یکی دیگر از آجرهای نسوز با مقاومت بالا در برابر حرارت، مدل های آلومینیومی هستند که از ترکیب مخلوط کائولن، بوکسیت و کروندوم تولید می شوند. بهترین دما برای پخت آجرهای آلومینیومی حرارتی بین 1200 تا 1800 درجه سانتی گراد است.

توجه کنید که این دو مدل آجر به صورت سفارشی و برای استفاده در کارخانجات صنعتی تهیه و تولید می شوند. این در حالی است که سفارش خرید عمده انواع مدل های مناسب برای صنایع ساختمانی از طریق مراکز و نمایندگی آجر نسوز امکان در بازار امکان پذیر است.

بزرگترین مراکز فروش آجر ساختمانی در ایران

بزرگترین مراکز فروش آجر ساختمانی در ایرانآجرها ساختمانی را می توان در سه گروه اصلی آجرهای معمولی، خشتی یا قزاقی و انواع آجر نسوز نما طبقه بندی کرد. آجر نسوز کف، ال، آنتیک، شاموتی و … مدل هایی از نمونه های تولیدی برای بکارگیری در نمای خارجی و داخلی ساختمان هستند که با تنوع رنگی بالا تولید می شوند.

انواع این تولیدات به صورت عمده و جزئی در مراکز فروش تخصصی و حرفه ای عرضه می شوند. توجه کنید که بزرگترین مراکز فروش این محصولات در ایران، نمایندگی های فعال و تامین کنندگان مستقیم را تشکیل می دهند.

قیمت آجر ال و دیگر ارقام مناسب برای نمای ساختمان در این مراکز به مراتب ارزان و مقرون به صرفه تر از دیگر مراکز فروش خواهد بود.

ارائه بهترین آجر ال به مشتریان سراسر کشور

ارائه بهترین آجر ال به مشتریان سراسر کشورآجر ال مرغوب و درجه یک دارای سطحی صاف و ضخامتی یکسان در هر دو قسمت می باشد. این نوع آجر اغلب در رنگ های زرد، ارغوانی و قهوه ای تولید می شود که بیشترین کاربرد را در بین طرفداران این محصول دارند.

البته باید اشاره کرد که یکی از مدل های پرطرفدار انواع آجر نسوز رستیک است که علاوه بر قابل استفاده در نمای داخلی و بیرونی برای استفاده در کف محوطه سازی نیز کاربردهای فراوانی دارد. تنوع تولید در طرح و رنگ موجب شده تا این مدل به یکی از پرفروش ترین ها در بازار داخلی و حتی بین المللی تبدیل شود.

در پایان ذکر این نکته مهم است که قیمت آجر پارسیس بدون در نظر گرفتن مدل و طرح آن تحت تاثیر نوع مواد اولیه تولیدی و کاربرد آن در صنایع مختلف تعیین و اعلام می شود. از سوی دیگر نرخ و قیمت بهترین انواع آجر نسوز در سراسر کشور بسته به میزان سفارشات و شیوه خرید نیز تفاوت های چشمگیری دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *