آجر نسوز قزاقی، از آجرهای سنتی دست ساز در کشور ماست که مربوط به دوره ساسانیان است. این آجر از زمان ورود قزاق ها که برای ساخت سربازخانه ها از آن استفاده می کردند، وارد کشور ما شد. آجر 20 در 10 نسوز قزاقی یک نمونه از پرکاربردترین نوع آن به حساب می آید. برای خرید مستقیم این محصول از کارخانجات تولیدی آن، باید ابتدا درباره آن در اینترنت جستجو کنید تا اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید. بعد می توانید با مراجعه مستقیم به درب کارخانه و یا تولیدی، این محصول را خریداری کنید.

خرید مستقیم آجر 20 در 10 نسوز قزاقی

کارخانه تولیدی آجر قزاقی در قم

کارخانه تولیدی آجر قزاقی در قمکارخانه تولیدی آجر قزاقی در قم، یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین کارخانجات، در زمینه تولید آجر می باشد. این کارخانه با استفاده از دستگاه های پیشرفته و دانش روز و با همکاری متخصصین و افراد با تجربه به تولید بهترین و باکیفیت ترین نوع آن می پردازد.

پرفروش ترین انواع آجر نسوز اصفهان در بازار کشور متعلق به محصولات جدید و شیک و تزئینی می باشد که تازه به بازار راه یافته اند.

انواع آجر تولید شده در این مکان، شامل آجرهای قزاقی در ۶ رنگ، آجر طرح قدیم یا آنتیک که برای نماهای داخلی و خارجی مکان های لوکس استفاده می شود می باشد.

مزیت های خرید از این کارخانه برای مشتریان به شرح زیر می باشد:

  • بهترین کیفیت
  • پایین ترین قیمت
  • خرید بی واسطه از کارخانه

همچنین این تولیدی برای مشتریان خود در سراسر کشور، امکان خرید اینترنتی را فراهم آورده است تا خریداران بتوانند در هرکجای کشور که هستند، بتوانند بی واسطه خرید کنند.

ابعاد مختلف آجر های نسوز قزاقی موجود در بازار

ابعاد مختلف آجر های نسوز قزاقی موجود در بازارآجرهای نسوز قزاقی در طرح ها و ابعاد متفاوتی برای نمای ساختمان و ترمیم آن در بازار موجود می باشد. این نمونه آجر به صورت مکعب مستطیل و توپر ساخته می شود.

نوع پرکاربرد این آجر معمولا در سایز ۲۰*۵/۵ و در ضخامت های ۵/۵، ۳/۵ و ۱۰ سانتیمتر تولید می شود ولی نوع دیگری از آن به نام آجر ختایی وجود دارد که مربع شکل بوده و در سایز ۲۰*۲۰ و با ضخامت ۴/۵ سانتیمتر به بازار ارائه می شود.

آجرهای نسوز قزاقی موجود در بازار در سه سایز پلاک، نیمه و کامل تولید می شوند که هر کدام دارای قیمت متفاوتی می باشد. وزن آجر قزاقی نیز، با توجه به سایزهای آن متفاوت خواهد بود.

معمولا وزن آجر چه دستی و چه ماشینی نباید کمتر از ۷/۱ گرم بر سانتیمتر مکعب باشد.

لیست قیمت انواع آجر های سنتی

لیست قیمت انواع آجر های سنتیدر گذشته از انواع آجرهای سنتی تنها برای ساخت مسکن استفاده می شد ولی امروزه با توجه به اهمیت زیبایی ساختمان و نما، این نوع آجر از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است.

از انواع آجرهای سنتی برای ترمیم بناهای قدیمی و یا ساخت بناهای جدید با طرح سنتی نیز استفاده می شود. معمولا این نوع بناها حس مطلوبی را به بیننده آن منتقل می کنند.

انواع آجرهای سنتی شامل موارد زیر می باشد:

  • آجر سنتی قزاقی
  • آجر لعابدار
  • آجر سنتی ماشینی
  • آجر خشتی سنتی

این محصولات با قیمت های متفاوتی در بازار ارائه می شوند. بسته به اینکه این نمونه آجرها دارای چه ابعادی باشند و یا چه رنگ و چه نوع از آن را احتیاج داشته باشیم، بهای متفاوتی باید برای آن پرداخت کنیم. برای نمونه قیمت آجر خشتی با قیمت آجر ماشینی فرق می کند و شما نوع آن را باید با توجه به منطقه آب و هوایی خویش انتخاب کنید.

برای اطلاع از لیست قیمت انواع آجرهای سنتی، باید به جستجو در اینترنت بپردازید و یا سری به تولیدی ها و مراکز فروش این محصول بزنید تا مناسب ترین قیمت را بیابید.

فروش عمده آجر نمای قزاقی در تهران

فروش عمده آجر نمای قزاقی در تهرانآجر نسوز قزاقی که امروزه در ۶ رنگ به بازار عرضه می شود، دارای کاربردهای مختلفی در کف، پله و نمای خارجی و داخلی ساختمان است. آجرنمای قزاقی که جزء ارزانترین آجر نماها به حساب می آید علاوه بر زیبایی بخشی به ساختمان، عایق صدا و رطوبت می باشد.

فروش عمده آجرنمای قزاقی در تهران توسط خود تولیدی ها و کارخانجات این محصول انجام می پذیرد. مشتریان می توانند با مراجعه مستقیم به درب کارخانه و یا تولیدی، با بهترین و ارزان ترین قیمت، این محصول را خریداری نمایند.

ایران از جمله کشورهایی است که در زمینه تولید آجر نسوز آذرخش در منطقه حرف اول را می زند.

البته سایت های فروش بسیاری توسط این کارخانه ها برای راحتی و آسایش خریداران فراهم شده است. فروش عمده این نمونه آجر، از طریق این سایت ها نیز امکان پذیر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *