آجر نوعی خشت محسوب می شود و خشت هم از گل و کاه ساخته می شود. آجر سفال به عنوان یکی از مصالح ساختمانی از دیر باز مورد استفاده قرار می گرفته است. مصرف آجر در ایران سابقه باستانی دارد. از بناهای تاریخی و مشهوری که با آجر ساخته شده میتوان به طاق کسری، مسجد جامع اصفهان و دیگر بنا های قدیمی اشاره کرد. ایرانیان به علت دوام زیاد و ارزان بودن این محصول و همچنین سرعت بخشیدن در ساخت بنا از آجر استفاده می کردند. امروزه آجر در انواع مختلف و برای مصارف گوناگون تولید می شود. که آجر روستیک یکی از آنهاست. روستیک در لغت به معنی روستایی و دهاتی می باشد. تولید و فروش آجر 10 سانتی روستیک نسوز در کارخانه های کشور با بهترین کیفیت صورت می پذیرد..

تولید و فروش بهترین آجر 10 سانتی روستیک نسوز

فروش عمده آجر روستیک درجه یک

فروش عمده آجر روستیک درجه یکآجر 10 سانتی روستیک نسوز، برای کار در نمای ساختمان به کار می رود. فروش عمده آجر روستیک در کشور توسط فروشندگان مختلفی انجام می شود. و معمولا فروش به صورت عمده با قیمت مناسب تری صورت میگیرد.

امروزه شرکت های زیادی محصولاتشان را به صورت عمده توسط نمایندگی خود در هر استان به خریدار عرضه می نمایند. اکثر شرکت ها کاتالوگ آجر را در اختیار مشتری قرار داده تا با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را خریداری نماید.

شرکت های زیادی در کشور با روش اینترنتی اقدام به فروش عمده می نمایند که از مزایای خرید از این طریق، صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد.و محدودیت مکانی در فروش اینترنتی وجود ندارد. که امروزه خرید اینترنتی مشتریان زیادی دارد.

توزیع بهترین نمونه های آجر نسوز 10 سانتی

توزیع بهترین نمونه های آجر نسوز 10 سانتیتوزیع بهترین نمونه های آجر نسوز، توسط شرکت های تولید کننده و نمایندگی های پخش و توزیع این محصول انجام می گیرد. فروشگاه های اینترنتی زیادی با خرید مستقیم این محصول از کارخانه اقدام به فروش غیر حضوری آجر نسوز، با کیفیت می نمایند و مشتریان زیادی هم دارند.

کارخانه آجر نما نسوز، انواع  متفاوتی از این آجر را تولید میکنند مانند: آجر سیلیسی، آجر آلومینیومی، آجر قم و آجر نسوز قلیایی و غیره. که هر کدام از این آجر ها ویزگی های خاص خود را دارا می باشد و کاربرد های خاصی در صنعت دارند.

قیمت آجر نسوز نسبت به سایر آجر ها بالاتر بوده و دلیل آن نیز بالا بودن خاک نسوز می باشد. آجر شاموتی یکی از انواع آجر نسوز می باشد که کاربرد های زیادی دارد..

خرید آجر نسوز از نمایندگی کارخانجات تولید کننده

خرید آجر نسوز از نمایندگی کارخانجات تولید کنندهخرید آجر از نمایندگی کارخانه تولید کننده این محصول، مقرون به صرفه می باشد زیرا این نمایندگی ها محصول با کیفیت را با قیمت مناسب، در اختیار خریدار قرار می دهند. بهتر است برای خرید آجر نسوز حتما به کارخانه ها و نمایندکی های فروش مجاز مراجعه کنید.

تا در قبال خرید یک ضمانت نامه کتبی هم دریافت نمایید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی، بتوانید پیگیری های لازم را در جهت استفاده از گارانتی انجام دهید. زیرا اگر آجر نسوز نامرغوب باشد و از کیفیت خوبی برخوردار نباشد پس از گذشت مدتی در اثر تماس با آب دچار شوره زدگی می شود.

مهمترین کاربرد ها و موارد استفاده از آجر رستیک

مهمترین کاربرد ها و موارد استفاده از آجر رستیکآجر رستیک دارای رنگ های خاص و زیبایی می باشد و مهمترین کاربرد آجر رستیک استفاده در طراحی داخلی و خارجی ساختمان می باشد. این نمونه آجر از ویزگی های زیادی برخوردار است مانند: ضد رطوبت، مقاومت در برابر حرارت و ضد شوره بودن و غیره.

البته نوع  مواد به کار رفته در آجر بر کیفیت آن تأثیر گذار می باشد. این آجر ها از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به سنگ می باشند. آجر رستیک سفید یکی از آجر های پر طرفدار در طراحی داخلی است که هم در طراحی منازل مسکونی و هم در طراحی داخلی ساختمان های اداری و تجاری کاربرد دارد.

آجر کف فرش، یکی از انواع آجر های پر مصرف در ساختمان و طراحی داخلی ساختمان می باشد که در انواع مختلف تولید می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *