سابقه استفاده از آجر به دوران های گذشته بر می گردد که در اوایل  استفاده از آن از خشت به عنوان آجر در کف ساختمان ها استفاده می کردند، و کم کم آجر نسوز جای خشت ها را گرفت و در کف و دیوار ساختمان ها استفاده می شود. در حال حاضر این نمای دیرینه و سنتی مخصوص کف با رنگ های شیک و امروزی تولید شده و از آن استفاده می شود. همچنین به علت کاربرد بالایی که در ساختمان های عمومی و خصوصی دارد در برندها و قیمت های مختلف در بازار خرید و فروش می شود و طرفداران زیادی نیز دارد. قیمت فروش آجر نسوز کف بسته به درجه کیفیت و ویژگی هایی که هر مدلی از آن دارد، متفاوت است.

لیست قیمت فروش آجر نسوز کف درجه یک

خرید عمده آجر نسوز کف با قیمت مناسب

خرید عمده آجر نسوز کف با قیمت مناسبجهت خرید عمده آجر نسوز کف با قیمت مناسب بهتر است به خود تولید کننده یا دفاتر فروش آن مراجعه نموده و طرح و مدل مورد نظر را خریداری کرد. در صورت در دسترس نبودن تولید کننده دفاتر این محصول را بدون واسطه و مستقیم با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رساند.

دفاتر فروش با پشتیبانی از چند برند آجر رستیک کف با بازاریابی و تبلیغات آن به جذب مشتری پرداخته و این محصول را به صورت پراکنده به فروش می رساند. همچنین با ارتباطی که با تولید کننده دارد پرفروش ترین مدل را به تولیدی معرفی نموده و در ارائه نوع مرغوب و با کیفیت در تلاش می باشد. این مراکز اغلب در مراکز استان ها وجود دارند که با حضور فعال در بازار بخشی از نیاز کشور را به این محصول تامین می کنند.

 

ارزان ترین نمونه های آجر کف در بازار

ارزان ترین نمونه های آجر کف در بازارارزان ترین نمونه های آجر کف در بازار نمونه به خصوصی نمی باشد بلکه عوامل مختلفی بر قیمت آجر تاثیر دارد. برخی مواقع آجرهای درجه دو و سه ارزان هستند و برخی مواقع آجر درجه یک نیز را می توان مستقیم از تولید کننده با قیمت کمتر خریداری کرد.

چون وجود واسطه و دلال باعث گران شدن این محصول می شود و حتی نوع بی کیفیت نیز با وجود دلال گران عرضه می شود. بنابراین بهترین راه خرید آجر سنتی کف ارزان قیمت خرید با حذف دلال است‌.

برخی از برندها به دلیل اینکه مواد اولیه خود را با قیمت کمتری تهیه می کنند این محصول را نیز با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

مقایسه قیمت انواع آجر کف ایرانی

مقایسه قیمت انواع آجر کف ایرانیمقایسه قیمت انواع آجر کف ایرانی بر اساس کیفیت هایی که این محصول دارد متفاوت می باشد. آجر کف فرش نوع یک دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فرسایش و رطوبت و یخ زدگی بوده و در مکان های عمومی که در معرض فرسایش شدید هستند استفاده می شود و قیمت بالاتری دارد.

آجر کف نوع دو دارای مقاومت متوسط در برابر سایش بوده و با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف در برابر یخ زدگی دارای مقاومت های مختلفی است. لذا قیمت آن نیز متوسط تا کم است و در منازل مسکونی کاربرد دارد.

در نتیجه قیمت آجر کف بر اساس موارد مختلفی مانند: درجه کیفیت، ویژگی و مزیت هر مدل، برند، میزان عرضه و تقاضا و نوسانات بازار و … متفاوت است. لذا تولید کننده بر اساس موارد ذکر شده نرخ آن را تعیین خواهد نمود.

مقایسه قیمت انواع آجر کف ایرانی به راحتی از طریق سایت های اینترنتی متعددی قابل مشاهده است.

نمایندگی فروش آجر نسوز در ابعاد مختلف

نمایندگی فروش آجر نسوز در ابعاد مختلفنمایندگی فروش آجر نسوز آن را در ابعاد مختلف در سراسر کشور عرضه می کند. آجر کف فرش 20*20 بیشترین تولید و عرضه را دارد که در کاتالوگ آجر توسط نماینده به فروشنده ارائه شده و بدست مشتریان می رسد.

نماینده با شناختی که از بازار دارد مشتریان را در نقاط مختلف شناسایی نموده و با توجه به نیاز هر منطقه به فروش آن می پردازد. لذا این فعالان عرصه تجاری و اقتصادی بازار سفال عدل قم را به انحصار خود در آورده و طیف گسترده ای از مدل های آن را عرضه می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *