قیمت صادرات آجر نما نسوز را می توان از واحدهای بازرگانی و تجاری فعال در این زمینه استعلام گرفت. این نوع آجر از متداول ترین مصالح در ساختمان سازی می باشد که به دلیل داشتن ظاهری ظریف و زیبا و نیز مقاومت بالا هم در نمای داخلی و هم نمای خارجی ساختمان و سایر سازه ها استفاده می شود. آجر سفال از خاک نسوز و چینی تولید می شود و در برایر سرما و گرما استحکام و ایستادگی بالایی دارد و با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد و دارای ثبات رنگی است.

قیمت صادرات آجر نما نسوز در شرکت های تجاری مختلف

بزرگترین مرکز فروش آجر نما صادراتی تهران

بزرگترین مرکز فروش آجر نما صادراتی تهرانقدمت آجر نسوز به قرن های قبل بر می گردد و در طی چند سال اخیر پای خود را علاوه بر نمای خارجی به دکوراسیون داخلی ساختمان نیز باز کرده است. امروزه معماران و مهندسان از این نوع آجر برای زیباسازی فضای اتاق خواب، نشیمن و غیره استفاده می کنند.

آجر نما نسوز انواع مختلفی دارد که هر کدام با توجه به رنگ، طرح، کاربرد و سایز دارای قیمت منحصر به فردی می باشند. برخی از آنها عبارتند از:

  • آجر رستیک
  • آجر قم
  • آجر نمای شاموتی
  • آجر نمای شیل
  • آجر نمای قزاقی
  • و…

انواع آجر نما ایرانی علاوه بر رفع نیاز داخلی، به سایر کشورها صادر می شوند و در بازارهای بین المللی جایگاه قابل توجهی از لحاظ کیفیت و قیمت دارند. بزرگترین مرکز فروش آجر نما صادراتی در تهران فعالیت دارد که کلیه ی شرکت های تولیدی با این واحد همکاری دارند. بنابراین این مرکز مرجع خوبی برای خرید و سفارش بهترین آجر نسوز با قیمت مناسب است.

قیمت روز انواع آجر های نسوز در بازار

قیمت روز انواع آجر های نسوز در بازارانواع آجرهای نسوز با در نظر گرفتن کارایی، رنگ بندی، کیفیت، سایز و برند تولید کننده دارای قیمت های متفاوتی در بازار هستند و بطور دقیق نمی توان قیمت مشخصی برای آنها در نظر گرفت.

ولی نمایندگی ها و سایت های فروش بهترین منبع برای کسب اطلاعات در مورد قیمت آجر نسوز هستند. این مراکز به دلیل ارتباط مستقیمی که با تولید کننده و واحد صنفی این محصول دارند از آخرین تغییرات قیمت و قیمت روز آجر مطلع هستند.

خریداران می توانند با مطالعه کاتالوگ آجر ارائه شده توسط این نمایندگی ها و مارکت های آنلاین با انواع آجر نما نسوز و قیمت آنها آشنا شوند و بر حسب نیاز و سلیقه ی خود، نوع آجر مورد نظر را خریداری کنند.

خرید عمده آجر نسوز درجه یک در اصفهان

خرید عمده آجر نسوز درجه یک در اصفهانخرید عمده آجر نسوز درجه یک در اصفهان با نازلترین قیمت انجام می شود. آجر نما اصفهان از برندهای معروف و پرطرفدار در بازار است که دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی است. متقاضیان می توانند این نوع آجر را بصورت عمده با قیمت تولید از درب کارخانه خریداری کنند و از این شیوه ی خرید نهایت بهره و سود را ببرند.

کارخانه تولیدی آجر در این شهر با استفاده از دستگاه های مدرن روز اروپا و مواد اولیه ی مطلوب و نیز متخصصین مجرب توانسته است انواع آجر نسوز را با تنوع زیاد در رنگ و سایز تولید کند. خریداران اصلی این آجر پروژه ها و فروشگاه های مصالح فروشی می باشند که با خرید مستقیم از تولید کننده به شیوه های مختلف، آن را با قیمت پایینی دریافت می کنند.

صادرات آجر نما نسوز با حداکثر سود آوری

صادرات آجر نما نسوز با حداکثر سود آوریامروزه صادرات آجر نما نسوز به یک تجارت و صنعت پر سود تبدیل شده است و برای کشور ارزآوری زیادی دارد. به همین دلیل اکثر تولید کنندگان در تلاش هستند با تولید و عرضه محصول مرغوب وارد بازارهای جهانی شوند و از این طریق به حداکثر سود دست یابند.

آجرهای نما نسوز به دلیل ویژگی ها و خصوصیاتی که دارند از پرفروش ترین متریال های ساختمانی در بازارهای جهانی هستند که برخی از آنها عبارتند از:

  • دارای تنوع رنگی و امکان انتخاب راحت و آزاد مشتری
  • بهره گیری از فناوری نانو در ساخت آجر نما برای بالا بردن استحکام و مقاومت آن
  • مقاوم در برابر شرایط جوی
  • کم عرض و باریک بودن برای تنوع و اشغال فضای کم
  • دارای مقاومت فشار بالا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *