صادرات انواع آجر نسوز نما از طریق شرکت های بازرگانی انجام می شود. این واحدهای تجاری بهترین آجر نسوز نما را بصورت عمده از تولید کننده خریداری می کنند و سپس با بسته بندی های مختلف به سایر کشورها صادر می کنند. با توجه به اینکه امروزه صادرات این محصول بصورت عمده و با تناژهای بالا روند رو به رشدی دارد بازرگانان از این تجارت پر سود نهایت سود و استفاده را می برند.  همچنین سعی دارند با عرضه محصول با کیفیت به شهرت جهانی دست یابند.

بازار فروش و صادرات انواع آجر نسوز نما

لیست قیمت آجر نسوز نما صادراتی

لیست قیمت آجر نسوز نما صادراتیاز دیرباز تا کنون آجر نسوز نما صادراتی از پرکاربردترین متریال در ساختمان سازی می باشد. این محصول به دلیل داشتن ظاهری زیبا و ظریف بسیار پرطرفدار است و به دلیل داشتن بهترین و زیباترین رنگ ها و طرح ها، سبب جلب توجه مهندسان و معماران شده است.

از آنجاییکه لیست قیمت این محصول صادراتی به دلیل وضعیت نابسامان بازار و قیمت های افسار گسیخته مصالح ساختمانی در بازار بسیار متنوع است بهترین منبع برای استعلام لیست قیمت روز آجر اصفهان نمایندگی ها و سایت های معتبر می باشد.

بخاطر اینکه این مراکز بطور مستقیم با تولید کننده در ارتباط هستند و قیمت آجر نما نسوز بسیار در این واحدها مناسب است. چون این مراکز بدون توجه به تغییرات نرخ ارز روز و بدون هیچ طمعی با حفظ کیفیت و حتی ارتقاء سطح کیفیت، محصولات را به مشتریان ارائه می کنند. هدف اصلی این مراکز جلب رضایتمندی مشتریان است.

فروش عمده آجر های نسوز درجه یک

فروش عمده آجر های نسوز درجه یکفروش عمده آجرهای نسوز درجه یک از طریق نمایندگی آجر نسوز و مراکز فروش عمده و نیز مارکت های آنلاین انجام می گیرد. این مراکز به عنوان نماینده تولید کننده انواع آجر نسوز را بصورت عمده به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کنند. آجر نسوز درجه یک دارای ویژگی هایی می باشد که عبارتند از:

  • مرغوب و با کیفیت هستند.
  • تولید در ابعاد کارشناسی شده برای هر نوع طراحی
  • رنگ های طبیعی و غیر قابل تغییر در برابر اشعه خورشید
  • استفاده از مواد اولیه طبیعی و مطلوب
  • عایق بودن نسبت به سرما و گرما
  • مقاوم در برابر یخ زدگی و شرایط آب و هوایی
  • دارای ظاهری زیبا و ظریف و نیز زیبایی مداوم
  • تولید شده در رنگ های متنوع
  • سازگار با محیط زیست و میزان جذب آب مناسب

فروش آجر های نسوز بویژه آجر رستیک نما امروزه بسیار متداول است. آجر رستیک یک نوع آجر نمای نسوز می باشد که روی آن دارای خلل و فرج هایی می باشد. این آجر نمای شبیه به صخره دارند که مانند تکه ای از طبیعت است. بنابراین فروش آجر نما رستیک با تناز بالا انجام می شود.

برترین صادر کنندگان آجر در کشور

برترین صادر کنندگان آجر در کشوربرترین صادرکنندگان آجر در کشور با استفاده از استراتژی بازاریابی و شیوه های نوین این محصول را به سایر کشورها صادر می کنند. تولیدکنندگان انواع آجر پارسیس در ایران با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و کادر فنی حرفه ای موفق شده اند با کیفیت ترین و بهترین مجصول را تولید کنند.

محصولات با کیفیت ایرانی به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارند سبب ترغیب صادرکنندگان برای صادرات انواع آجر به سایر کشورها شده اند به گونه ای که آنها به برترین صادر کنندگان در ایران تبدیل شده اند. این صادر کنندگان با صادرات آجر بصورت عمده برای کشور ارزآوری بالایی دارند و از این تجارت پرسود نهایت استفده را می برند.

بازار فروش آجر نسوز ایرانی در کشور های همسایه

بازار فروش آجر نسوز ایرانی در کشور های همسایهبازار فروش آجر نسوز ایرانی در کشورهای همسایه بطور چشمگیری فعالیت دارد. آجر نسوز تولید شده در ایران به لحاظ کیفیت و قیمت رقابتی با بسیاری از نمونه های مشابه خارجی قابل رقابت است و توانسته در بازارهای داخلی و بین المللی جایگاه قابل ملاحضه ای را بدست آورد.

امروزه صادرات آجر نسوز ایرانی بویژه صادرات آجر نما بخش مهمی از صادرات کشور را تشکیل می دهد و مدیران به فکر تمهیداتی هستند تا اینکه صادرات این محصول را به سایر کشورها هر ساله گسترش بیشتری بدهند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *