آجر یکی از پرمصرف ترین مصالح ساختمانی است که استفاده از آن قدمتی چند هزار ساله دارد، امروزه بازار فروش انواع آجر در کشور از رونق خوبی برخوردار است، شرکت های تولیدی انواع آجر در ایران، با استفاده از باکیفیت ترین متریال های موجود در کشور اقدام به تولید آجرهای استاندارد نموده اند، که این عامل در میزان فروش و صادرات محصول تاثیر بسزایی داشته است.

 

بازار فروش انواع آجر استاندارد و صادراتی در ایران

نمایندگی فروش آجر سنتی ارزان

نمایندگی فروش آجر سنتی ارزانانواع آجر سنتی ارزان قیمت را می توانید از طریق نمایندگی های فروش آن در سراسر کشور به صورت حضوری و یا آنلاین سفارش دهید.

قیمت آجر نما برمی گردد به میزان کیفیت، ابعاد، نوع و کاربری آن.

پرفروش ترین انواع آجر نسوز اصفهان در بازار کشور متعلق به محصولات جدید و شیک و تزئینی می باشد که تازه به بازار راه یافته اند.

انواع آجرهای نما که در ساختمان سازی بیشترین کاربرد را دارند به ۴ دسته کلی زیر طبقه بندی می شوند:

  • آجر نسوز نما
  • آجر ساختمانی
  • آجر نما
  • آجر سنتی

جهت انتخاب بهترین و با کیفیت ترین نوع آجر به نکات زیر دقت بفرمایید:

  • آجر با کیفیت دارای رنگ روشنی است.
  • یک دست بوده و ساختار یکنواختی دارد.
  • مقاومت بالایی دارد و از ارتفاع یک متری به راحتی شکسته نمی شود.
  • از هدایت حرارتی پایینی برخوردار است.
  • عایق صوت است.

قیمت انواع آجر های نما کارخانه های اصفهان

قیمت انواع آجر های نما کارخانه های اصفهان اصفهان یکی از شهرهای برجسته در زمینه تولید آجرهای نما می باشد، قیمت انواع آجر های نما در کارخانه های اصفهان در مقایسه با سایر مناطق کشور بسیار به صرفه تر است.

با کیفیت ترین آجرهای نسوز با قیمت مناسب را می توانید از طریق فروشگاه آجر نسوز در شهرهای بزرگ و صنعتی نظیر تهران، اصفهان و یزد تهیه نمایید.

آجر رستیک آجری است که ساختاری شبیه سنگ های صخره ای دارد که به دلیل ظاهر ناهمواری که دارد، بیشتر به منظور آجرهای تزئینی در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود. استفاده از این نوع آجر به سبب ظاهر لوکسی که دارد و همچنین به علت وجود طرح بندی ها و رنگ بندی های منحصر به فرد آن، امروزه در دکوراسیون های داخلی و خارجی ساختمان کاربرد فراوانی دارند.

در سبک معماری مدرن امروزی می توانید به وفور موارد استفاده از آجر رستیک را در بخش های داخلی ساختمان نظیر طراحی دکورها، شومینه و ستون ها مشاهده نمایید.

جهت اطلاع از قیمت آجر رستیک و مشاهده انواع این نوع آجر می توانید سری به فروشگاه های عرضه کننده مستقیم این کالاها در شهرهایی نظیر تهران و مشهد مراجعه نمایید.

ایران از جمله کشورهایی است که در زمینه تولید آجر نسوز آذرخش در منطقه حرف اول را می زند.

از مهمترین ویژگی های کارخانه جات آجر گری مشهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید آجرهای باکیفیت
  • استفاده از کارشناسان مجرب در زمینه مشاوره و فروش
  • پشتیبانی از خرید
  • ارائه ضمانت اصالت کالا
  • ارائه قیمت مقرون به صرفه با توجه به نوع و کاربری آن
  • دوام آجر

تولید عمده و جزئی آجر ارزان در کشور

تولید عمده و جزئی آجر ارزان در کشورتولید عمده و جزئی آجر ارزان قیمت در کشور مزایای فراوانی دارد، از جمله مهمترین مزایای این نوع فروش افزایش قدرت خرید مشتری و طبع آن فروش و سودآوری بالاتر خواهد بود.

آجر فشاری قدیمی نوع آجر مصرفی در ساختمان سازی است، که در گذشته به منظور گره چینی کاربرد فراوانی داشت. آجرهای فشاری به صورت قالبی با استفاده از فشار زیاد تولید شده که از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار است.

از مهمترین ویژگی های این نوع آجر می توان به وزن زیاد، طول عمر بالا، مقاومت بالا و قابلیت تعمیر و بازسازی آن اشاره کرد.

هم اکنون یکی از شرکت های مهم در زمینه تولید و عرضه این نوع آجر، در شهر تبریز مستقر است.

از مهمترین ویژگی های شرکت های تولید و پخش آجر فشاری تبریز می توان به کیفیت و دوام محصول، مشتری مداری، تضمین قیمت و اطالت کالا و استفاده از متریال های درجه یک در ساخت آجر فشاری اشاره کرد.

بازار فروش آجر با متنوع ترین قیمت ها در تهران

بازار فروش آجر با متنوع ترین قیمت ها در تهرانبازار فروش آجر در تهران به علت جمعیت بالای آن از رونق زیادی برخوردار است، تنوع قیمت های آجر در این شهر به علت تنوع در ساختار و کیفیت آجر می باشد.

به دلیل کاربردهای متنوعی که انواع آجر دارند می توان آنها را در اشکال و رنگ ها و طرح بندی های متنوعی تولید کرد.  از آجر نسوز می توان در ساخت ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری استفاده نمود.

مهمترین نکته حائز اهمیت در هنگام خرید آجر علاوه بر کاربری آجر، توجه به قیمت و کیفیت آجر است.

امروزه بازار فروش این محصول با قیمت های متنوع در سایت های اینترنتی معتبر بسیار رونق گرفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *